dimarts, 24 de gener del 2012

Arden

IMG_8125

Patró/patrón: Arden hat by Mikka Tokuda-Hall
Llana/lana: www.100purewool.com color hierba.
Agulles/agujas: 4'5mm.

Finalmente, el tercer gorro de la serie trenada d'aquest Nadal es el més senzill de tots ells, l'Arden hat. I sent fàcil té un error d'aquest que jo anomeno, d'atenció. Li falta una trena!!! El patró original preveu que a cada costat de la trena central n'hi hagi una altra de petitona i després les enllaça amb una columna de canalé. Doncs, us heu adonat que jo només vaig posar una trena petita al costat dret? Em vaig adonar quan ja estava tancant el gorro i em va fer mandra desfer-lo. Però al cap i a la fi, si no m'arribo a xivar, podria ser perfectament un gorro amb trenes asimètriques, no?

IMG_8132

Finalmente, el tercer gorro de la serie trenzada de estas Navidades es el más sencillo, el Arden hat. Y siendo fácil tiene un error de estos que yo llamo de atención. Le falta una trenza!!! El patrón original prevé que a cada lado de la trenza central haya una trenza pequeñita y luego para enlazar con la repetición una columna en canalé. Pues, ¿os habéis fijado que yo sólo puse trenza pequeñita en el lado derecho? Me di cuenta cuando ya estaba cerrando el gorro y me dio pereza deshacerlo. Al fin y al cabo, si no me llego a chivar podría ser perfectamente un gorro con trenzas asimétricas, ¿no? ;)

IMG_8075

6 comentaris:

Baby Lemonade ha dit...

Doncs ha quedat molt bé! M'agrada el color de la llana :)

albis ha dit...

nONo es un error, és una variació del patró ;)

Marisa Muñoz ha dit...

Si no confiesas, no nos damos cuenta!! :) Me encanta! el color es chulísimo...

Silks ha dit...

Qué xulo!!!. Com tu dius, si no ens ho xives, jo almenys no m´entero!!!.

Petonets.

Laia ha dit...

Doncs, pq ho has dit, que si no tampoc ho veig. Molt xulo

greta ha dit...

Pues se ve bien bonito así.