dimecres, 1 de desembre del 2010

Gay Abandon

Fibra: Finn top in Gay Abandon. SCF August Club.
2 troques/madejas. 65g/200m i/y 48g/140m. Singles

Són dues troques de singles fetes cadascuna amb una meitat longitudinal de la fibra, que per cert, no vaig acabar de partir del tot bé perquè una m'ha quedat més gran que l'altra! A part d'això la diferència amb les dues troques també es nota perquè una té un pel més de torció que l'altra. És curiós veure com pot arribar a canviar la manera de fer les coses en dos dies diferents....

És la primera vegada que filo una fibra sabent exactament per a què faré servir la llana. Fa dies que penso que m'he de teixir uns mitons sense dits perquè se'm congelen les mans quan estic treballant a l'ordinador. Em sembla que faré aquests. A la dissenyadora li queden tan bé que no he pogut resistir-me a posar-los a la meva ja molt llarga cua de projectes!

Son dos madejas de singles hechas cada una de ellas con la mitad longitudinal de la fibra que, por cierto, no acabé de partir del todo bien porque me ha quedado una madeja más grande que la otra! A parte de esto, la diferencia entre las dos madejas también se nota porque una tiene un poquito más de torción que la otra. Es curioso ver como puede llegar a cambiar la manera de hacer una misma cosa en dos días distintos...

Es la primera vez que hilo una fibra sabiendo exactamente para que usaré la lana. Hace días que pienso en tejerme unos mitones sin dedos porque se me congelan las manos cuando trabajo en el ordenador. Había pensado en estos. A la diseñadora le quedan tan bien que no he podido resistirme a ponerlos en mi ya muy larga cola de proyectos!



6 comentaris:

dominiqueknitting ha dit...

oh, what warm and cozy colors! any idea what it's going to be? Is it as cold in Catolonia as here in Flanders? This morning it was minus 8 (8 below zero)

Mercè ha dit...

Tenen una pinta extraordinària, segur que les vols teixir? No t'estimaries més guardar-les i treure-les de tant en tant per abraçar-les?

greta ha dit...

Muy bonita para variar, pero no se yo si te veo con estos colores, aunque lo cortes no quita lo valiente es preciosa.

albis ha dit...

Jo també tinc aquestes mitenes en cua, estic segura que amb aquesta llana tan bonica et quedaran molt bé.

Laia ha dit...

Que maques! Segur que lluiran molt bé en aquestes mitenes tan xules.

laia.altimir ha dit...

M'encanten els colors d'aquesta llana i espero amb impaciència veure com quedaran les mitenes! Acaba-les aviat i posa-les al blog.
Fins aviat...