dimecres, 6 d’octubre del 2010

Plying experiments



Fibra: 100% merino. Handpaintedyarn.com /100% BFL de SCF
790m/290g. 3 ply

La llana està feta a partir de tres "trenes" de fibra diferents. Dues de handpaintedyarn.com en tons roses, lilosos i marrons i una tercera de BFL de SCF en tons marrons liles i verds.

La cosa més curiosa de l'experiment és que si bé en la fibra original hi havia forces tons liles, a la llana no s'aprecien a no ser que ho miris expressament (a la foto de la bobina encara s'aprecia) L'efecte em va sorprendre al principi, però té el seu sentit ja que la barreja de verd i lila no podia donar sinó que marró i si a més resulta que ja n'hi ha també a la base, doncs encara predomina més.

Per la resta, es fa una mica pesat filar i filar tants metres de llana sense tenir resultats, però és una bona manera de desfer-se d'aquelles fibres que s'acumul.len perquè no inspiren res especial.

La lana está hecha a partir de tres "trenzas" de fibra distintas. Dos de handpaintedyarn.com en tonos rosas, lilas y marrones y una tercera de BFL de SCF en tonos marrones, lilas y verdes.

Lo más curioso del experimente (a parte de la sorpresa) es que si bien en la fibra original había bastantes tonos lilas, en la lana no se aprecian a no ser que lo mires expresamente (en la foto de la bobina aún se aprecia). El efecto me sorprendió al principio, pero tiene su sentido puesto que la mezcla de verde y lila no podía dar sino que marrón, y si además resulta que ya hay este color en la base, aún domina más.

Por lo demás, se hace un poco tedioso tejer tantos y tantos metros de lana sin tener ningún resultado definitivo. Eso sí, es una buena manera de deshacerse de aquellas fibras que al mirarlas no inspiran.



4 comentaris:

Piruleta ha dit...

Me encanta el resultado!

albis ha dit...

Doncs és un experiment molt encertat, t'ha quedat molt bé!

greta ha dit...

Te ha quedado muy bonito, pero con estos tonos y todos estos metros quizá si que sea una buena idea hacer una mantita tal como me has comentado, ahora que empezara a refrescar. Hacer tantos gramos de fibra al final resulta de lo más tedioso, yo creo que la medida justa para un proyecto medio sería de unos 150gr a mi de media me están saliendo unos 1200mt aprox. por 100gr a un ply y claro al final tienes un hartazgo, jejeje

Gemma ha dit...

Qué bonita! Y súper uniforme :D