divendres, 2 de juliol del 2010

Contant (medint) ovelles

Finalment us ensenyo la última part del regal que em va fer l'Araceli amb els swapetines. Una cinta métrica en forma d'ovella i aquestes tissores de costura. Quan em va donar el regal em va deixar amb la boca oberta i babejant.

A més, sembla que la meva ovella medidora es porta bé amb l'ovelleta del pessebre que per Nadal em va regalar la Marga. Estaré començant una col.lecció d'ovelles???

Finalmente os enseño la última parte del regalo que me hizo Araceli con los swapetines. Una cinta métrica en forma de oveja y estas tijeras de costura. Cuando me dió el regalo me dejó con la boca abierta y babeando.

Además, creo que mi oveja medidora se lleva bien con la ovejita del belén que me regaló Marga por Navidad. ¿estaré empezando una colección de ovejas???

6 comentaris:

Mar Joaquín ha dit...

Quina monada!!! i les tisores també són molt maques!!!

Calderins ha dit...

I si crien?
vigila que tindràs feina :-)

greta ha dit...

A lo mejor son las primeras ovejas de tu rebaño, vigila que en un intercambio no te caiga una de verdad, jejeje

Nutsue ha dit...

Doncs no sé on posaria una ovella de veritat!!! gràcies per fer-m'hi caure. A partir d'ara prendré precaucions quan m'apunti a intercanvis!

Lolita Blahnik ha dit...

Jo! no se que me gusta mas, si la oveja-medidora o las tijeras!

Prunila ha dit...

quina monada!!! m'encanten aquestes ovelles, jajaja vigila amb el que diu la Greta ;-DDD