dimecres, 18 de novembre del 2009

Rolling hills

Fibra: Rolling Hills, Spunky Eclectic Club, September.
238m/111g. Navajo Ply.

Per a fer el N-ply tenia la idea que quan més torció li donaves als singles més regular quedaba la llana de 3 caps. Per fer una prova vaig fer el contrari i vaig donar la mínima torció possible als singles i crec que, com a conseqüència, he aconseguit la llana més flonja de totes les que he fet. Els grans misteris de filar a mà...cada dia et sorprén alguna cosa nova.

Haurieu de veure la troca en tres dimensions: amb la mateixa quantitat de fibra que filo habitualmente he aconseguit una troca enorme. Gran part del seu volum és aire!

Para hacer el N-ply tenía la idea que cuata más torción le dabas a los singles más regular quedaba la lana de tres cabos. Para hacer una prueba hice lo contrario y les di la mínima torción posible. Creo que, como consecuencia, he conseguido la lana más mullida de todas las que he hecho. Grandes misterios del hilado a mano...cada día te sorprende algo nuevo.

Deberíais ver la madeja en tres dimensiones: con la misma cantidad de fibra que hila habitualmente he conseguido una madeja enorme ¡Gran parte de su volumen es aire!

6 comentaris:

ramon ha dit...

Quina passada de colors!
Què et faràs amb aquesta preciositat?

greta ha dit...

Nena, no tengo palabras, bueno si, es preciosa para variar.

Un peto

DIDAL BLAU ha dit...

Tot el que expliques de filar...em sona a xinès. No enrenc res.....PERO M' ENCANTAAAAAAAAAA!!!!
:)
Mònica

albis ha dit...

Jo ja no sé què dir... Bravo!!!

Sembla filat industrial, és perfecte.

Anne Marie ha dit...

Me encantan los colores y la lana se ve suave....mmm me encataria tejer con ella.

Mar Joaquín ha dit...

M'encanten els colors dels teus fils, jo si que soc molt de colors, inclús per als meus complements d'hivern (ho dic perque al comentari de la jaqueta i mitjons de bebé dius que per als teus complements busques colors més discrets), m'encanta el que fas!!!