dijous, 12 de novembre del 2009

Apte per a perfeccionistes: blocking wires II

Després de veure els vostres comentaris al post dels blocking wires, no he dubtat en fer unes quantes fotos mentres es bloquejava aquest jersei i així poder ensenyar-vos la seva utilitat. Em sembla que el títol de post ho diu tot. Les peces han quedat a la mida justa i equilibrades. Amb aquest sistema de bloqueig es necessiten molts menys punts d'anclatge i això permet que la peça s'adapti amb més facilitat a tot l'espai que ha d'ocupar. No vaig calcular el temps que vaig trigar en muntar-ho tot però em dóna la impressió que és menys o similar al que podria trigar clavant agulles. Amb el que si que es guanya molt de temps és a l'hora de desmuntar-ho: desclaves les poques agulles que hi ha posades i després, simplement has d'estirar les barilles. No crec que trigués més de 5 min.

Después de ver vuestros comentarios en el post de los blocking wires, no he dudado en hacer unas cuantas fotos más mientras se bloqueaba este jersey y así poder enseñaros su utilidad. Creo que el título lo dice todo. Las piezas han quedado de la medida justa y equilibradas. Con este sistema de bloqueo se necesitan muchos menos puntos de anclaje y ello permite que la pieza se adopte con mayor facilidad a todo el espacio que tiene que ocupar. No calculé el tiempo que tardé en montarlo pero creo que tardé menos o lo mismo al que podría tardar clavando agujas. Donde sí que se gana mucho tiempo es a la hora de desmontarlo: se quitan las pocas agujas que se hayan colocado y luego, simplemente hay que tirar de las barillas. No creo que tardara más de 5 min.

5 comentaris:

ramon ha dit...

Fantàstic, Nutsue!
De gran vull ser com tu! ;P

albis ha dit...

Ohhhhhhh, això m'ho apunto "fijo" per a la llista de Reis.

Per cert, m'encanta el jersei.

Teresa ha dit...

Qué maravilla!!! Yo quiero.

greta ha dit...

Jolín se ve súper practico, pero no se si a mi los Reyes me lo traerán por que estoy muy pedigüeña este año y hay más niños que también piden sus regalitos, véase unos posts más arriba por ej. Albis.

Un petonet

Lolita Blahnik ha dit...

Si, yo tambien uso varitas metalicas para bloquear. Un gran adelanto!!!