Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cardigan. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cardigan. Mostrar tots els missatges

dimecres, 4 de gener del 2012

Effortless cardigan

IMG_7672

Patró/patrón: Effortless cardigan by Hannaf Fettig
Llana/lana: www.100purewool.com, color gris.Cursiva
Agulles/agujas: 5'00mm

El més d'abril em vaig enamorar d'aquest patró i el vaig teixir en dues o tres setmanes, però ja massa avançada la primavera com per poder-lo estrenar. El fred de l'hivern també s'ha fet esperar i fins fa pocs dies no vaig poder fer les fotos, però com que val més tard que mai, aquí el teniu.

La jaqueta m'agrada molt però vaig tenir un disgust amb la llana. No sé si a les fotos ho podeu veure bé però a la zona de la cintura s'aprecia com una ratlla més fosca. Les troques tot i que les vaig comprar a la vegada, em van sortir de dues tintades diferents i no m'en vaig adonar fins que tenia gairebé acabat el projecte. Per sort, és just la zona central i fins i tot pot semblar fet expressament. Si compreu a 100purewool i voleu fer un projecte gran, penseu en remarcar que s'assegurin que totes les troques siguin de la mateixa tintada!

IMG_7665

En abril me enamoré de este patrón y lo tejí en dos o tres semanas, pero cuando lo acabé ya estaba demasiado avanzada la primavera como para poderlo estrenar. El frío del invierno también se ha hecho esperar y hasta hace pocos días no pude hacer las fotos, pero como vale más tarde que nunca, aquí lo tenéis.

La chaqueta me gusta mucho pero tuve un disgusto con la lana. No se si en las fotos lo podéis ver en en la zona de la cintura se aprecia una ralla más oscura. Las madejas, aunque las compré a la vez, me salieron de dos tintadas distintas y no me di cuenta hasta que tenía el proyecto casi acabado. Por suerte, es la zona central y hasta puede parecer que se haya hecho a posta. Si compráis en 100purewool y queréis hacer un proyecto grande, ¡pensad en remarcar que se aseguren de que todas las madejas sean de la misma tintada!

dilluns, 5 de gener del 2009

Wicked cardigan



Patró/patrón: wicked (modificat/modificado).
Llana/lana: Malabrigo merino worsted, color amoroso. 4 troques/madejas.
Agulles/agujas: 4'5mm.
Botons/botones: de ceràmica fets a mà. Comprats a AYKL. De cerámica hechos a mano. Comprados en AYKL.

Modificacions:

- La modificació més evident és que he convertit el patro original en jaqueta seguint algunes instruccions que vaig trobar al Ravelry.

- El número de punts del davant està adaptat per a què coincideixi la cenefa al voltant de la cinta dels botons. A partir d'aquí es conserven les tres primeres columnes de trenes que baixen fins a baix.

- La cinta dels botons està teixida a part en punt bobo, agafant els punts pel lateral.

- Les mànigues enlloc de ser rectes, els vaig donar forma fent algunes reduccions a partir del colze fins al puny.

- He fet els puny i la bora de baix més ampla (d'uns 10 cm) i seguint el patró trenat.
per a convertir-lo en una jaqueta).

Modificaciones:

- La modificación más evidente es que he convertido el patrón original en chaqueta seguiendo algunas instrucciones que encontré en Ravelry.


- El número de puntos de delante está adaptado para que coincida la cenefa alrededor de la cinta de los botones. A partir de aquí se conservan las tres primeras columnas de trenzas de cada lado que continuan trabajándose a lo largo de todo el jersey.

- La cinta de los botones está tejida a parte en punto bobo, recogiendo los puntos por el lateral.

- Las mangas, les he dado forma haciendo unas cuantas reducciones a partir del codo hasta el puño.

- El puño y la cenefa inferior siguen el patrón trenzado y miden aproximadamente unos 10 cm.

dijous, 27 de novembre del 2008

February Lady Sweater

El patró em va agradar a primera vista i em consta que no sóc la única perquè s'ha convertit en el patró de moda! No vaig trigar gaire en començar-lo tot i que sobre la marxa li he anat introduint algunes modificacions.

- La primera i crec que més important és que però vaig triar una llana més prima que la del patró original perquè volia aprofitar-ne alguna que tingués per casa.

- Vaig decidir no fer els augments de la secció de punt bobo perquè no em quedés tan ample.

- Li he posat cinc botons enlloc de tres.

El resultat ha estat una jaqueta més lleugera però que m'ha costat tres mesos acabar més un altre per cosir-hi els botons (això últim no té perdó).

He tingut forces problemes amb les mànigues perque em quedaven excessivamnet amples. Primer vaig pensar que m'havia equivocat amb els càlculs però després he vist que no sóc la única que s'ha trobat amb el mateix problema. Per a solucionar-ho he reduït el número de punts de sota l'aixella saltant-me les "llaçades" o "vagues" del patró del calat cada dues passades.

I was tempted fo this pattern since the first time I saw it in Ravelry. Some days latter I casted on with some Rowan Cashcotton 4 ply yarn I had in my stash. The original pattern asks for worsted yarn but as I'd decided to use yarn from my stash I modified it to be knitted with fingering yarn. The final result is a liter cardigan that has taken about three months to be knitted, and another one to get its buttons sewn (its my fault....).


I had some troubles with the sleeves because they where too wide. First I thought that there was something wrong with my figures, but later I read that other knitters had had the same problem. To solve it I decided to reduce the number of stitches skiping 2 yo from the lace pattern in the underarm section, every 2 rounds.

diumenge, 28 de setembre del 2008

Liesl

La idea de teixir aquest patró la vaig tenir gràcies a la Fragilistica i al seu cloud bolero. No és el mateix patró però té una retirada.

Està teixida amb les 4 troques de Karabella Aurora 8 que em va regalar la Salmuson que han resultat genial per aquest patró. Generalment no m'agrada fer servir llana de merino per fer calats ja que trobo que lluixen poc però aquí he trobat la excepció. M'agrada el disseny del patró però també la manera com aquesta llana fa les ones del calat.

La combinació dóna un resultat increïble (en la meva opinió, clar). De fet l'únic inconvenient que li veig és debut a la meva impaciència. A mesura que anava teixint, m'anava enganxant més i les ganes per veure'l acabat van fer que no em fixés que el calat de les mànigues estava mal aliniat. Vaig entendre malament el patró...

I thought about knitting this pattern thanks to Fragilistica. Some time ago I saw her cloud bolero and I fall in love of it. It's not the same pattern but it's similar. I knitted it with 4 skeins of Karabella Aurora 8 that Salmuson gave me for the Spanish Swap. I d0n't usually like to use merino yarn to knit lace patterns but here you are the exception. I like the pattern but I also love how this yarn makes that curly waves. From my point of view cobination is almost perfect. In fact, the only trouble that it has its due to my impatience. As more I knitted it much entusiast I was with the project. I couldn't wait to see it finished. As consecuence I did't notice that I did a mistake when I added the sleeves. Now it's already finished and I don't have any yarn left (and neither volunty) to do them again...I can wear it anyway...