dilluns, 17 d’octubre del 2011

Daybreak

IMG_7529


Patró/patrón: Daybreak by Stephen West
Agulles/agujas: 3'5mm
Llana/lana: "Girls love pink" handspun. Yarn tree house Melody, 1 troca/ovillo de 50g.

Un projecte súper fàcil, entretingut i divertit. Ideal per a fer servir aquelles troques de les que ens hem encapritxat en algun viatge o que ens queden sueltes al acabar un projecte gran. En el meu cas però, va ser ideal per a fer servir una tronca de llana filada a mà petita de només 50g i una troca de 50g d'una llana que en el seu dia em va semblar que seria ideal per a teixir mitjons però que després va resultar no ser superwash. Tot i així, li tenia molt d'apreci perquè va ser la primera llana que vaig comprar per internet ja fa uns anys.

La combinació final m'encanta. Les llana filada a mà que tendeix a generar un teixit ratllat contrasta amb el color gairebé sòlid de la llana comercial groga.
IMG_7450
Un proyecto súper fácil, entretenido y divertido. Ideal para usar aquellos ovillos de los que nos hemos encapritchado en algún viaje o que nos quedan sueltas al acabar un proyecto grande. En mi caso sin embargo, fue ideal para usar una madeja de lana hilada a mano de sólo 50g y otro ovillo de 50g una lana que en su día me pareció que sería ideal para tejer calcetines pero que luego resultó no ser superwash. Aún así, le tenía un gran cariño porque fue la primera compra de lana que hice por internet ya hace unos años.


La combinación final me encanta. La lana hilada a mano tieende a generar un tejido rallado que contrasta con el color casi sólido de la lana comercial amarilla.


IMG_7456

15 comentaris:

greta ha dit...

Muy bonito, yo lo tengo empezado y de momento aparcado,pero ya le llegara su momento.

Guna ha dit...

El resultado es bonito, los contrastes de colores quedan muy bien, pero al mirar ese tipo de chales siempre pienso lo mismo: ¿y no era aburrido tejerlo? =)

sonietaSun ha dit...

oh que bonic!!!

Mercè ha dit...

No em cridava gaire l'atenció aquest patró, però t'ha quedat molt maco.

LEONOR ha dit...

T'ha quedat molt bé, i la combinació de colors és molt encertada.

MJ ha dit...

que chulo! me gusta la combinación de colores elegida.

Laurix ha dit...

Te ha quedado precioso! Me encanta esa combinación de colores

Bárbara ha dit...

Qué proyecto más chulo, me encanta la combunación e colores.
AH! y milmillonesdekilos de energía positiva con ese proyecto vuestro, que vivo en babia y no me habia enterado!!!

Marisa Muñoz ha dit...

Me encanta cómo te ha quedado en esos tonos otoñales!! A ver si me anímo a tejerlo, que hace tiempo que me tienta... Besos.

Lua ha dit...

Nena, que bonics aquests colors, t'ha quedat molt maca la combinacio!
Ah, que ara feia dies que no entrava al teu blog i em sembla que no t'havia posat cap comment del projecte de llanes!!! Molta sort i ànims!

Laia ha dit...

M'encanta com ha quedat aquest xal, els colors perfectes.

En punto y alma ha dit...

¡Precioso!!! Ni hechas o compradas adrede te hubieran combinado mejor dos lanas.

Silks ha dit...

Moltisimes felicitats!! T´ha quedat xulisim!!!. M´ho apunto com a pojecte pendent de fer.

Petons!!!

Eva ha dit...

precioso, precioso, retequete-precioso...!!!!!!!!!

Anne Marie ha dit...

Los colores son preciosos! Y la lana perfecta para ese proyecto.