dissabte, 17 de setembre del 2011

SCF - Charred

IMG_7384

Fibra: SCF April 2010 club. Charred. Mixed jacob wool top.
N-ply. 139m/113g.


Jacob = fibra molt i molt rústica. No crec que aguantés aquesta llana ni a les mans. Tot i així no em pregunteu perquè però té el seu encant filar aquestes fibres tan rudes...

Havia llegit que el N-ply no queda massa bé amb les fibres de pèl gruixut perquè es veuen els punts d'unió de les cadenetes, però en el meu cas, ha quedat bé. Será sort? Us hi heu trobat?


IMG_7383

Jacob = fibra muy muy rústica. No creo que aguantara esta lana ni en las manos en forma de guantes. Aún así, no me preguntéis porque pero tiene su encanto hilar estas fibras tan rudas...


En alguna parte leí que el N-ply no era recomendable para las fibras de pelo grueso porque se veían los puntos de unión de las cadenetas, pero en mi caso ha quedado bien. ¿Será suerte??? ¿os ha pasado?

6 comentaris:

Laia ha dit...

Com que jo de moment no passo del 2 ply, la trobo perfecte :D

Anònim ha dit...

¡Es preciosa! Me gustan mucho las fibras que escoges y cómo las transformas =)

laia.altimir ha dit...

Les mitenes em van encantar però aquesta llana, amb aquests colors la trobo preciosa! Ja rinc ganes de veure que en sortirà...

albis ha dit...

Sí que es veu molt rústica, però ja et dic jo que si la veiés en una botiga me la compraria, em crida molt l'atenció!

Mar Joaquín ha dit...

Doncs t'ha quedat molt i molt bé!!!

Unknown ha dit...

Hola wapa, molt maca aquesta llana. A veure si em re-trobo amb les agulles. Molts petons!