dimecres, 12 de gener del 2011

Echo Flower Shawl


Patró/patrón: Echo flower shawl.
Llana/lana: www.100purewool.com. Merino lace.
Agulles/agujas: 3,5mm

Com podeu deduir, aquest Nadal el regal estrella han estat els xals. Aquest, tot i que el vaig acabar en algun moment de la setmana d'abans de Nadal, el vaig començar al mes d'agost com a projecte per a teixir durant les llargues hores de vol que m'esperaven. El vaig avançar força llavors però a la tornada es va quedar guardat, amb un error per corregir, al fons del cistell de les labors fins que el vaig rescatar com a regal de Nadal a principis de desembre. I és una llàstima perquè m'agrada molt i lluïria formidablement al meu coll! Això suposo que em passa per ser incapaç d'acabar una cosa abans de començar-ne una altra!

Como podéis deducir de los últimos posts, estas Navidades el regalo estrella han sido los chales. Éste, aunque lo acabé en algún momento de la semana de antes de Navidad, lo empecé en agosto como proyecto para tejer durante las largas horas de vuelo que me esperaban. Entonces avancé bastante pero a la vuelta se quedó guardado, con un error para corregir, al fondo de la cesta de las labores hasta que lo rescaté como regalo de Navidad a principios de diciembre. Y es una lástima porque me gusta mucho y luciría de maravilla en mi cuello! Esto supongo que me pasa por ser incapaz de acabar una cosa antes de empezar otra!


11 comentaris:

Laia ha dit...

Que maco t'ha quedat!

greta ha dit...

Es precioso seguro que la receptora esta más que feliz.

Teresa ha dit...

Me encanta el color. Menudo regalazo!!!

laia.altimir ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
laia.altimir ha dit...

Quina feinada!!! Segur que la persona a l'ha rebut deu estar encantada...
Fins aviat.

Patricia ha dit...

Es precioso, este lo tengo en mis favoritos de ravelry :)

albis ha dit...

Molt maco, Núria, a mi m'agrada moltíssim aquest patró i el color és preciós.

dominiqueknitting ha dit...

it makes me long for spring...

Mercè ha dit...

Quines mans...

Anònim ha dit...

Maquíssim, com sempre!
Em sorprèn l'elecció del color, però noia, un cop teixit... que més dona el color, queda preciós!

Anne Marie ha dit...

Preciosa. Ahora te tendras que hacer una a ti misma!