divendres, 29 d’octubre de 2010

Flors seques neckwarmer

Patró/patrón: improvitzat/improvizado.
Llana/lana: Flors seques. Handspun.
Agulles/agujas: 5mm.

No és la primera vegada que comento aquí com de difícil em resulta trobar patrons que m'agradin per a texir amb la llana que filo. No sóc una gran amant dels colorins a la roba i hi ha pocs patrons que s'adiguin bé amb les llanes multicolors. El truc està, en la meva opinió, en buscar dissenys molt simples en els que la protagonista sigui la llana. Remenant per Ravelry en vaig trobar algun que seria "apte", però la veritat és que se'm feia una mica pal "copiar" coses tan relativament sensilles, de manera que després de donar-li 4 voltes i improvisar una mica, em va acabar sortint aquest patró.

No es la primera vez que comento aquí cómo de difícil me resulta encontrar patrones que me gusten para tejer con la lana que hilo. No soy una gran amante de los colorines en la ropa y hay pocos patrones que vayan bien con las lanas multicolor. El truco está, en mi opinión, en buscar diseños muy simples en los que la protagonista sea lana. Buscando en Ravelry, encontré alguno que sería "apto", pero la verdad es que me hacía un poco de palo "copiar" cosa tan relativamente sencillas, de manera que después de darle 4 vueltas e improvisar un poco, me acabó saliendo este patrón.


6 comentaris:

albis ha dit...

Doncs sí que li has sabut donar bona sortida a aquesta llana. Ja t'ho vaig dir en el seu dia, però està super ben filada, sembla de Manos de Uruguay!

Mercè ha dit...

el coll és molt maco i la llana queda genial teixida!

life in yonder ha dit...

Tu propio hilado y tu propio patron... tienes que estar muy satisfecha! :-)

greta ha dit...

Y yo que te voy a decir si a mi cada vez más me va lo simple, jejeje es muy bonito bromas a parte. Con una lana tan chula no le hace falta nada más.

MAGUI and mi ha dit...

Soc una mica novata en aixó i no sé si t'haig de contestar aqui però si, ens veiem dissabte!!! En tinc unes ganes! Fins aviat guapa.

Pilar ha dit...

Es muy bonito. parece mentira que un simple punto pasado sin tejer pueda crear un efecto tan chulo. Enhorabuena.
P.D. Lo de la cuerda mas fina no es mala idea pero creo que recargaría mucho el diseño..., o no :)