dissabte, 25 de setembre del 2010

Deep forest tweed

Fibra: Batts. Una barreja de merino, angora, sparkle i alguna cosa més /Una mezcla de merino, angora, sparkle y algo más.
2 ply. 90m/100g

L'últim projecte de l'estiu. M'agrada la seva tonalitat, la textura ja m'ho trobaré perquè no acabo d'estar convençuda de com quedarà teixida. Filar-la va ser una autèntica lluita. Jo volia una llana més o menys regular però no va acabar de poder ser. Està feta a partir d'uns "batts" que crec que vaig comprar a Etsy i que no van acabar de resultar el que jo em pensava. Eren una combinació de moltes fibres i no sé si com a conseqüència de les fibres o perquè no estaven fets amb prou atenció, pero van sortir com molt "desordenats", de manera que era difícil fer sortir la fibra d'una forma regular. Les fibres del mateix tipus teníen tendència a enganxar-se.

El último proyecto del verano. Me gusta su tonalidad, la textura ya veremos porque no acabo de estar del todo convencida de como quedará tejida. Hilarla fue una auténtica lucha. Yo quería una lana más o menos regular, pero no pudo ser. Está hecha a partir de unos "batts" que creo que compré en Etsy y que no resultaron lo que yo esperaba. Eran una combinación de muchas fibras y no se si és consecuencia de la mezcla o que no estaban hechos con suficiente atención, pero salieron como muy "desordenados", de manera que era difícil hacer salir la fibra de una manera regular. Las fibras del mismo tipo tendían a enganxarse entre ellas.

4 comentaris:

Mercè ha dit...

Encara que hagi sortit una mica irregular el color és molt bonic. I la irregularitat pot donar personalitat al teixit.

greta ha dit...

Pues se ve muy bonita, me gustaría poder tocarla parece que tiene que ser muy suave. El color es muy hivernal.

Lolita Blahnik ha dit...

La textura no la puedo probar, pero los colores me parecen perfectos para el otoño!

greta ha dit...

Hola guapa, la mezcla de fibra es merino australiano de 18 micras en blanco y negro, depende de la cantidad de negro que le pongas quedara más claro o más oscuro naturalmente, jejeje y luego pasado por el drum carder tantas veces como necesites para que quede bien mezclado y unifique el color. petonets