dilluns, 20 de setembre del 2010

Artichaut




Patró/patrón: Artichaut by Anne Hanson. Twist Collective, Summer 2009. Llana/lana: Alpaca-seda. Agulles/agujas: 3,5 mm.

Ja de vacances, els dies que vaig estar a la platja, vaig decidir concentrar-me i acabar un projecte que portava a les agulles ben bé un any i mig. D'aquest patró de la revista Twist Collective puc dir que és la cosa més complicada que he fet mai. Per això he trigat tant de temps en acabar-lo. El patró té un sol "chart", però de 16 passades i amb una repetició d'uns 20 punts. A més, té instruccions tant per les passades del dret com les del revés. En conclusió, impossible de memoritzar i exigeix estar concentrada i de bones, de manera que l'anava agafant a temporades. El resultat és maco, molt maco, però no sé si val la pena l'esforç. Em dóna la impressió que hi ha patrons més senzills que són molt més resultons. Això si, ha estat tot un repte!


Ya de vacaciones, los dias que estuve en la playa, decidí concentrarme y acabar un proyecto que llevaba en las agujas más de un año. De este patrón de la revista Twist Collective puedo decir que es la cosa más complicada que he hecho nunca. Esta és la razón por la que he tardado tanto en acabarlo. El patrón tiene un solo "chart" pero de 16 vueltas y con una repetición de unos 20 puntos. Además, tiene instrucciones tanto para las vueltas del derecho como para las del revés. En conclusión, imposible de memorizar y exigje estar concentrada y de buenas, de manera que lo iba haciendo a temporadas. El resultado es bonito, pero no sé si vale la pena el esfuerzo. Me da la impresión que hay patrones más sencillos que son mucho más resultones. Eso sí, ha sido todo un reto!

8 comentaris:

greta ha dit...

Quizá crees que no te a compensado el trabajo pero el resultado final se ve precioso y encima con un color que te gusta así que seguro que lo disfrutaras mucho. petonets

Mar Joaquín ha dit...

El trobo preciós, t'ha quedat maquíssim.
Enhorabona!!!!

MJ ha dit...

a mi me parece una preciosidad. Muy, muy bonito.

Susi ha dit...

Una belleza!!!Muy lindo el color de la lana.
Cariños Susi

Mercè ha dit...

Realment el diseny és súper elaborat.No sé si el resultat està a l'alçada de la feina que ha donat, però apostaria a que sí, és molt onic i vistós.

Unknown ha dit...

El resultat és maquíssim... jo també el tinc i quan en vaig llegir les instruccions em vaig tirar enrere. Encara no estic preparada per teixir-lo!!! ptns.

Lolita Blahnik ha dit...

Wow! que trabajazo!!!!
Odio los calados con patron del derecho y el reves, eso si que exige dedicacion!

Anne Marie ha dit...

Precioso! Ni mas ni menos: Precioso!!!