diumenge, 20 de juny del 2010

Seda, silk, soie, seta

Fibra: Seda. 2 ply. 13g/34m.

Com veieu últimament he estat fent experiments amb el filat i aquesta vegada vaig decidir provar amb la seda. Són poc més de 10g ja que al ser un material completament nou per a mi (i no tenir-ne més), vaig voler assegurar-me que m'agradava el resultat abans de posar-me a filar tota la fibra. La llana té una "caiguda" molt maco però em dóna la impressió que m'ha quedat una mica dura i que potser li hauria d'haver donat menys torció. Suposo que hauré de teixir una mostra per confirmar o desmentir les sospites...

Como veis, últimamente he estado haciendo experimentos con el hilado y esta vez decidó probar con la seda. Son poco más de 10g ya que al ser un material completamente nuevo para mi (y no tener más), quise asegurarme que me gustaba antes de poner a hilar toda la fibra. La lana tiene un "caída" muy bonito pero me da la impresió que me ha quedado un poco dura y que quizás debería de haberle dado menos torción. Supongo que tendré que tejer una muestra para confirmar o desmentir las sospechas...

1 comentari:

Lolita Blahnik ha dit...

Pues tiene buena pinta, prueba a tejer una muestra y nos cuentas.