diumenge, 10 de gener del 2010

Turn a square

Patró/patrón: turn a square by Jared Flood.
Llana/lana: Brawn singles merino-handspun. Noro Silk Garden.

Agulles/agujas: 4'00mm i/y 4'5mm.

Un projecte de satisfacció immediata per a regalar al meu germà. Un dia dinant va demanar un gorro a ratlles (potser més en broma que en serio) i el desitg se li ha concedit per Nadal. Vaig remenar el meu stash i de seguida vaig trobar la llana de colors per donar el contrast, però el color sòlid no sortia. Així que després de diverses proves vaig decidir crear la meva pròpia llana. Com us vaig dir en un post anterior no va sortir el que jo volia però una vegada teixida em sembla que he de rectificar la meva opinió. Les irregularitats de les que em queixava no es veuen com a tals o com a mínim no es veuen més que les de la Noro Silk Garden!

Un proyecto de satisfacción inmediata para regalar a mi hermano. Un dia comiendo pidió un gorro a rallas (quizás más en broma que en serio) y el deseo se le ha concedido por Navidad. Di una ojeada a mi stash y en seguida encontré la lana de colores para el contraste pero en cambio el color sólido no salía. Así que después de varias pruebas decidí crear mi propia lana. Como os dije en un post anterior no quedó como yo me esperaba pero una vez tejidaa creo que tendré que rectificar mi opinión. Las irregularidades de las que me quejaba no se ven o como mínimo no se ven más que las de la Noro Silk Garden!

10 comentaris:

greta ha dit...

Es bonito, me gusta como queda el contraste del marrón con los otros colores, a mi no se me hubiera ocurrido, quiza por que no soy muy de marrones, pero la verdad es que esta precioso.

ramon ha dit...

Ets massa exigent!
T'ha quedat molt bé, i la combinació de colors és genial.

Lolita Blahnik ha dit...

Chulisimo! no conocia ese patron!

albis ha dit...

És molt maco, els colors són preciosos. Què apanyada ets, creant la teva pròpia llana per al gorro, si és que la que té traça, té traça.

Laurix ha dit...

¡Me encanta! Te ha quedado genial!! Y eso que yo tampoco soy muy de marrones...

Mercè ha dit...

Sempre ens acabem estimant els nostres nens, ha quedar molt xulu

Amparo ha dit...

Ha quedado perfecto!!!

Mar Joaquín ha dit...

Ja et vaig dir que les irregularitats queden super xules quan teixeixes un punt llis, li donen la gracia, tot i que aquest patró també la té en la combinació de colors. Molt maco, segur que el teu germà el portarà super orgullós.

dominiqueknitting ha dit...

very nice hat for your brother! And knit with handspun is so special... I am sure he will love it.

Casía ha dit...

Esta es de las mias, la toquilla tiene un toque especial me ha gustado