dissabte, 23 de gener del 2010

Arándanos

100% merino. Handpaintedyarn.com. Color Arándanos.
3ply. 240m/80g

Abans de Nadal vaig demanar amb unes amigues una mica de fibra a Handpaintedyarn.com. Per a qui no els coneixi és una pàgina web que comercialitza llanes tenyides a mà per a cooperatives de dones de l'Uruguay. Les llanes i la fibra són de molt bona qualitat i surten bé de preu sobretot si el dólar està baix.

Llàstima que no la pogueu tocar però aquesta troca que teniu aquí fotografiada és un dels merinos més suaus que he tingut a les mans només comparable amb algún altre que potser no casualment, també venia de l'Uruguay.

Vaig intentar fer un "fractal spinning" però l'intent de seguida se'm va desmarxar. Per aconseguir que els colors coincidicin hauria d'haver trencat la llana en algun punt. Això implicaba tirar una mica de llana i va poder amb mi la preservació d'aquest material a aconseguir la combinació de colors que tenia en ment.

Antes de Navidades pedí un poco de fibra en Handpaintedyarn.com con unas amigas. Para los que no los conozcáis es una página web que comercializa lanas y fibra teñidas a mano por cooperativas de mujeres del Uruguay. Las lanas y la fibra son de muy buena calidad y salen bien de precio, sobre todo, si el precio del dólar está bajo.

Lástima que no la podáis tocar pero la madeja que tenéis aquí fotografiada es uno de los merinos más suaves que he tenido en mis manos, sólo comparable con algún otro que, quizás no casulmente, también vení de Uruguay.

Intenté hacer un "fractal spinning" pero el intento en seguida se me desmachó. Para conseguir que los colores me coincidieran debería haber roto la lana en agún punto. Esto implicaba tirar un poco de lana y pudo conmigo la preservación del material a conseguir la combinación de colores que tenía en mente.

N-ply. 80,5m/31g.

10 comentaris:

RoSa_RoSa ha dit...

Es super bonita, me encanta la combinación de colores.
Un beso, guapa :)

Mercè ha dit...

Que bonica! La veritat és que amb les coses que files el teu stash deu ser d'allò més envejable :)

albis ha dit...

És preciosa!! I els colors, mmmmmmmmmmmmm, però que t'he de dir jo!

Casualment jo ara mateix estic filant també una fibra de Handpainted, a veure què en trec, que encara estic verdíssima..

En fi, ens veiem

Piruleta ha dit...

Te han quedado 2 madejas preciosas.
Yo hilé el mismo color y es una pasada. Me gustan mucho los colores de handpainted.

Martins ha dit...

Una troca molt bonica, però ho has vist bé? és de color blau!! ;)

DIDAL BLAU ha dit...

Això de filar...se m'escapa pero M'ENCANTA!!!
Aquesta llana te moooolt bona pinta :)
Que faràs?

Nutsue ha dit...

Si! té blau! no és que m'estigui reformant, sinó que la vaig comprar sobre "foto" i allà no ho semblava! jajaja

Anònim ha dit...

uala.... que lletja aquesta llana!!! Hauries de millorar el color...
Pep i Anna

Nutsue ha dit...

Mireu "anónimos", si no fos perquè us "aprecio força" deixaria de teixir-vos cosetes...Pep, a veure si no tornaràs a tocar els pedals de la roda...

Anne Marie ha dit...

Que azules tan bonitos. Tendre que pasar por la pagina web a ver si me animo para comprar un poco de esa lana tan suave. Me has dejado curiosa.