diumenge, 20 de desembre del 2009

Brown merino singles

100% merino color natural.
1 ply. 100m/50 g aprox.

Més intents de singles que en aquest cas han sortit fallits. Contenta amb el resultat dels últims singles em vaig proposar filar-ne uns altres de més gruixuts tenint en ment una llana tipus Malabrigo worsted. Quan estaven a la bobina encara tenien força bona pinta (sense ser tan regulars com els anteriors), però va ser fer la troca i posar-la a remullar que la cosa va canviar. Conseqüència del bany les fibres s'han obert i encara es veu més la diferència de regularitat. Pot ser la fibra? puc ser jo? seguiré intentant-ho de manera que em sembla que tindreu singles per dies...

Más intentos de singles que en este caso han sido un fracaso. Contenta con el resultado de los últimos singles me propuse hilar otros más gruesos, teniendo en mente una lana tipo Malabrigo worsted. Cuando estaban en la bobina aún tenian bastante buena pinta (sin ser ni mucho menos tan regulares como los anteriores), pero fue hacer la madeja y ponerla en remojo que la cosa cambió. Consecuencia del baño las fibras se abrieron y aún se ve más la diferencia de regularidad. Puede ser la fibra? puedo ser yo? seguiré intentándolo de manera que me parece que tendréis singles para días...

6 comentaris:

Anne Marie ha dit...

Pues a mi me encanta el resultado. El color chocolate y la iregularidad de grosura es perfecto para por ejemplo tejer un neighbourly, uno de mis proyectos planeados para 2010. Mira el blog de JCasa handmade ahi encuentras el patron (gratis).

albis ha dit...

Doncs mira que abans de començar a llegir l'article he pensat, en veure la foto, que semblava la Malabrigo worsted. De fet ho segueixo pensant, i tampoc es veu tan irregular.

greta ha dit...

Ohhhhhhhhhhh eres humana, que descanso algo de lo que haces no te sale perfecto...bueno quizá tampoco este tan mal como dices, a mi no me lo parece pero claro precisamente yo no tengo mucho criterio.

Un peto guapa

Mercè ha dit...

Paciència i pràctica, i també ténen el seu encant, de tota manera, qui vol singles?

ramon ha dit...

Quan hagi de comprar llanes, et trucaré perquè me les fabriquis. Però que maques!

Mar Joaquín ha dit...

A mi m'encanten les llanes irregulars, penso que teixides en punt llis donant tot l'encant a la peça.
Podries provar de torsionar una mica més el fil, se t'obriria menys.