divendres, 2 d’octubre del 2009

Back to basics

Tenint com a referència l'objectiu "stash 0" em vaig posar a remenar la bossa de les llanes més antigues. Allà hi vaig trobar unes quantes troques de llanes tenyides a mà que vaig comprar a Ebay ja fa força temps (anys). Algunes d'elles no sé com les aprofitaré però amb aquesta em va semblar que podria fer un patró que tenia en llista des de feia molt de temps: la "my so called scarf". La vaig començar però no va resultar ser el seu patró ideal. Així que després de provar i provar es va quedar amb la cosa més simple del món. 3 passades del dret i una del revés que li donen un efecte de punt bobo més obert.

Teniendo como referencia el objetivo "stash 0" me puse a mirar en la bolsa de las lanas más antiguas. Allí encontré unos cuantos ovillos teñidos a man que compré en Ebay ya hace bastante tiempo (años). Algunas de ellas no sé como las aprovecharé pero con esta me pareció que podría hacer un patrón que tenía en mi lista desde hacía mucho tiempo: la "my so called scarf". La empezé pero no resultó ser su patrón ideal. Así que después de probar y probar me quedé con la cosa más simple del mundo. 3 vueltas del derecho y una del revés que le dan un efecto de punto bobo pero más abierto.

8 comentaris:

albis ha dit...

Queda molt bé, quan la llana és maca i la teixidora experta, qualsevol cosa surt bonica!

Susi ha dit...

Hola!!!!!!!
Que bonita lana!!!!!!
Cariños Susi

ramon ha dit...

La llana molt xula, i el patró sembla facilet i queda molt maco. Quant agafi les agulles, serà el primer projecte que faré.

Anita's Dolly ha dit...

me gusta mucho, tiene un aire rustico y ademas los colores combinan perfectamente, te ha quedado chulisima

greta ha dit...

Si sigues así te quedaras sin lana y tendrás que comprar más... jajaja, es muy bonita si señora.

Lua ha dit...

Osti, doncs queda perfecte! m'agrada molt, nutsue!! i la llana... la trobo preciosa!

Anònim ha dit...

Pues será puritita pasión pero dan unas ganas de acurrucarse en esa lana que no veas! (Me alegro de resolver una duda :))

lourditax ha dit...

me gusta mucho!!

hija, es que nos enseñas siempre unas lanas, que se me cae la baba... tengo el teclado de la oficina pegajoso =P