divendres, 16 de novembre del 2007

Mijons de tardor














M'he quedat sorpresa de com pot canviar la llana d'estar en una troca a estar teixida. La veritat es que aquesta troca no m'entusiasmava però quan la vaig començar a teixir em va deixar bocabadada. Quina combinació de colors! I el que més m'agrada és que encara m'he n'ha sobrat com per fer un altre parell de mitjons!

I got a big surprise when I knitted this yarn for the first time. I didn't like this skein too much (I prefer softer colors) but when I did the swatch I was astonished at the result. It was just like autumn colors!

Després de fer la prova vaig decidir destinar-la a fer-li uns mitjons al meu germà petit. Aquesta vegada vaig voler provar el taló alemany per veure si aconseguia donar-li més amplada a la zona del turmell ja que l'altre parell que li vaig fer li costava d'entrar el peu.




After having done the swap I decided to use the yarn to knit a pair of socks for my brother. This time I knitted them with german heel because I wanted to check if I could get a wider ankle. Gerard had some troubles to fit the other pair I did for him.




1 comentari:

Lía ha dit...

oh! yo tengo una madeja igualita a esa y no tenía ni idea que al tejerla ese fuera el resultado ;P