dimecres, 21 de novembre del 2007

El dia que vaig decidir passar-me de llesta...

Quan vaig acabar la bufanda basada en el patró del clapotis (que per cert, encara no he presentat en societat...al final del post d'avui...) em va sobrar més de mitja troca. Instintivament vaig pensar que l'havia d'aprofitar per fer el clapotis cap (el gorro a conjunt). Vaig mirar-me les instruccions i vaig pesar la llana i llavors...ja haurien d'haver saltat les alarmes. Però tot i així vaig pensar: "aquesta llana dóna per molt..." i la vaig començar. Doncs no! No portava massa tros teixit que vaig tonar a pensar: "umm...em sembla que no dóna", però tot i així vaig decidir continuar i finalment se m'ha acabat la llana i no m'ha quedat cap més remei que desfer! Bé, suposo que de tot se n'aprén...

La part positiva de tot plegat és que m'he enamorat del patró i tot i que em sembla que m'esperaré una mica a tornar-lo a començar, el poso a la llista de projectes pendents.

I finalment...la presentació en societat: Berta, aquí tens la teva bufanda Clapotis, espero que t'agradi i la disfrutis!





Aquí es veuen millor els colors

When I finally finished my clapitis scarf I had more than a half skein left. At once, I decided to knit the clapotis cap that would goes with the scarf. So, I looked for the pattern, I read it and I weighed the yarn. In that moment I should have realised that I hadn't yarn enought and giving up the idea, but I thought that instead of its weigh the skein had a good yardage. But I was wrong....when I had just started the deacrese rows the yarn used up. Now, I should look for another yarn and start it again, but the positive aspect of all this is that I've felt in love of the pattern!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii, kina ilu trobar-te també aquí!!! Et felicito per la iniciativa i et faig saber q la vaig estrenar dilluns, amb un jersei llarg de color gris i un bolso negre enlloc de vermell :) Gràcies!!

Nutsue ha dit...

De res!